Modelul  – oră interdiciplinară de română, istorie și educație socială

Modelul – oră interdiciplinară de română, istorie și educație socială

La școală copii asimilează informațiile din materiile de studiu propuse de programul școlar însă modalitatea prin care trec prin acest proces, în LLI Academy, este interactivă și interdisciplinară.

Elevii clasei a VI-a au avut ca temă de cercetare a programului MYP (Middle Years Programme) “Modele și Antimodele”.

Ce este un model? Modelele personale sunt modele sociale? Cum se impune modelul social? Dar cel istoric? Viziunea subiectivă a unui scriitor poate crea modele care transcend timpul și spațiul?

Iar pentru a face lecția mai ușor de înțeles dar și mai interesantă, elevii clasei a VI-a, împreună cu profesoara lor de limba română, Adriana Iancu, i-au invitat pe Marcel Bartic, profesor de istorie și Alice Donea, profesor de educație socială.

Dimensiunea socială, realitatea istorică și analiza literară s-au intersectat având ca scop conturarea portretului literar al unor personaje ca Mircea cel Bătrân, Dl. Goe sau dulăul Samson.

Orele interdisciplinare sunt o cale eficientă de a transmite cunoștințe noi dar și de a de a le consolida prin legătura creată cu emoțiile, sentimentele și implicarea elevilor în provocările lansate de profesorii lor.