Alis Marincia
Pasiunea, creativitatea și perseverența sunt cele trei caracteristici principale care mă descriu ca fiind profesor și filolog. Absolvent al Școlii Doctorale de Filologie a Universității din Pitești, Facultatea de Litere, am ales să-mi împărtășesc cunoștințele și dorința de a învăța limbi străine elevilor și studenților din învățământul public și privat.
Scriitorul britanic Geoffrey Willans spunea: „Nu vei înțelege niciodată o limbă până nu vei înțelege cel puțin două”. Am optat pentru studiul a două limbi occidentale, franceza și engleza, răspândite pe tot globul, care mi-au permis să descopăr și să înțeleg mai multe culturi. Astfel, facilitez cu bucurie învățarea și sprijin elevul în dezvoltarea și elucidarea noilor perspective în procesul său de creștere și evoluție.
Prin programe de formare, experiențe internaționale și Master în Comunicare (Universitatea din Pitești) mi-am dezvoltat abilitățile de predare și învățare împreună cu elevul, atenţia şi întregul act educaţional fiind centrat pe el.
Orientarea către neuroștiințe educaționale (Universitatea Queensland, Australia) este cursul care mi-a oferit o viziune integrală în activitatea pedagogică, o înțelegere mai profundă a procesului de învățare și mecanismele de memorie prin studierea a trei concepte de bază: educabilitatea cognitivă, plasticitatea creierului și epigenetica.
Standardele educaționale înalte, atât naționale cât și internaționale, puse în practică cu responsabilitate și devotament într-un mediu educațional modern, adaptat nevoilor psiho-sociale ale elevului, m-au făcut să mă alătur cu entuziasm echipei Little London International Academy.
Cred cu tărie că educația depinde în egală măsură de profesor, elev și părinte, precum și de colaborarea părinte-elev-profesor.