Alexandra Toader
Îmi amintesc de multe ori, inclusiv acum, la vârsta maturității, de acei „profesori buni” care mi-au marcat copilăria și adolescența. Și, după mai bine de 10 ani de activitate în domeniul bancar, am decis să mă îndrept spre cariera didactică și să devin și eu un profesor model pentru tinerii cu care mă întâlnesc zilnic la clasă.
Am intrat în învățământ în anul 2019 și de atunci îmi propun, în fiecare zi, să le trezesc elevilor curiozitatea și interesul, să le înțeleg nevoile în continuă transformare și să-i motivez, dar, mai presus de orice competență pe care aș dori să o dobândească, îmi propun să nu le tai „aripile”.
La baza deciziei de a preda Economia și Educația antreprenorială au stat pregătirea academică în domeniul economic, dar și importanța acestor discipline în societatea actuală. Am absolvit cursurile Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași, Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor. După finalizarea studiilor de licență am lucrat mulți ani în mediul corporatist, dintre care, cea mai mare parte, în domeniul bancar. De asemenea, am parcurs foarte multe cursuri de specializare și perfecționare profesională, dar și un master psihopedagogic, care mă ajută foarte mult în activitatea didactică. În anul 2022, am obținut titlul de Doctor, după finalizarea studiilor de doctorat din cadrul USAMV, cu teza „Cercetări Privind Managementul Serviciilor în Agroturismul Regiunii Viticole din Podișul Moldovei”.
În activitatea didactică mă bazez pe competențele dobândite în urma pregătirii academice și profesionale, pe calitățile de bun comunicator și ascultător, care mă ajută să transform lecțiile într-un dialog captivant și interesant pentru elevii mei. Toate acestea sunt dublate de simțul umorului, de empatie și de creativitate. Astfel încât, la finalul anului școlar, să simt că le-am insuflat copiilor încrederea în propriile forțe, dar și dorința de a se dezvolta și autodepăși.
M-am alăturat echipei Little London International Academy în anul 2023, iar în prezent coordonez Departamentul educațional, din funcția de director. Printre obiectivele mele se numără crearea unui mediu educațional echilibrat, performant și armonios, în care elevii să-și atingă potențialul maxim, precum și consolidarea unei echipe de profesori bine pregătiți, uniți de un set de valori comune precum respectul, încrederea, empatia și apartenența la cultura unei instituții de succes.