În LLI Academy urmărim dezvoltarea și perfecționarea unor trăsături de personalitate ale copiilor încă de la 3 ani (prin Primary Years Programme) și apoi prin învățare, aprofundare și aplicare până la 18 ani. Implementarea acestui profil IB al elevului se completează foarte bine cu activitățile și obiectivele materiilor socio-umane propuse de curricula românească fie că vorbim despre logică, fie despre pshihologie.
Iar metodele utilizate pentru transmiterea cunoștințelor sunt dintre cele mai diverse și dinamice.
Una dintre lecțiile recente a provocat liceenii din clasa a X-a la o dezbatere și cunoaștere a funcțiilor cognitive.
Gândirea, memoria și imaginația, funcții cognitive esențiale în dezvoltarea echilibrată și armonioasă a personalității umane, au fost expuse liceenilor printr-un set de teste pshihologice succesive.
Obiectivul lecției a constat în identificarea proceselor implicate în rezolvarea de probleme și înțelegerea vieții cotidiene a modului de operare a funcțiilor congnitive.
Iar implicarea liceenilor… hmmm! Extraordinară! Felicitări!