Rezultatele la simularea Evaluării Naționale: 100% promovabilitate la Lb. română, 95% la Matematică

Elevii LLI Academy au obținut, și anul acesta, rezultate remarcabile la simularea examenului de Evaluare Națională: 100% au avut note peste 5 la Limba română, în timp ce promovabilitatea la Matematică a fost de 95%.

Notele la simulare îi situează pe elevii noștri cu mult peste media națională, conform căreia promovabilitatea a fost de 75,3% la Limba română și de 59,2% la Matematică.

Prof. Iuliana Costea, director educațional LLI Academy, a explicat cum abordează școala noastră aceste rezultate:

”Rezultatele obținute de către elevii școlii noastre la simulările evaluărilor naționale ilustrează calitatea relației profesor – elev, o relație dezvoltată în timp, o relație bazată pe încredere, pe efort și pe implicarea în procesul de evoluție, de creștere. Notele obținute sunt confirmările implementărilor veridice ale caracteristicilor procesului de predare-învățare-evaluare, caracteristici șlefuite de responsabilitatea cu care o valoare esențială misiunii noastre este adusă în concret, și anume aceea a formării în școală, a pregătirii profesionale, culturale și emoționale.

Pentru aceste examene nu te pregătești cu două luni înainte, testele, cu ,,slăbiciunile” de rigoare, nu evaluează un conținut memorat, nivelul lor de dificultate nu pune în încurcătură elevul conștient de faptul că, pe parcursul celor patru ani, fiecare zi contează, fiecare experiență de învățare contribuie la construirea unui profil școlar. Prezența elevilor noștri la aceste examene punctează atitudinea de respect față de propria persoană, față de efortul depus, față de propriul proces de pregătire și, nu în ultimul rând, față de școală. Simularea examenelor nu constituie un obiect de șantaj, de pus elevul cu botul pe carte, un prilej de constrângere sau amenințare. Simularea probelor este relevantă pentru acele ore petrecute în sala de examen, ore ce subliniază capacitatea de concentrare în situații nefamiliare, pentru conduita în relație cu subiectul, cu colegii, cu profesorii supraveghetori.

Notele obținute atât de către elevii clasei a VIII-a, cât și de cei de la clasa a XII-a centralizează munca lor, munca profesorilor lor din ultimii patru ani, ceea ce consolidează ideea că, indiferent de programele derulate, față-în-față, online, hibrid, în Little London, educația și-a urmat direcția firească, fără scuze, fără limite sau neputințe concepute pe moment, neputințe ce au scăzut consistent calitatea vieții școlare.


La nivel național, rezultatele obținute la aceste simulări creionează o realitate cenușie, fiind martorii sacrificării generațiilor de elevi, elevi ce peticesc eșecurile sistemului de învățământ, un sistem ,,jumătate de om călare pe jumătate de iepure șchiop”. Ne exprimăm solidaritatea față de cei care implementează sănătos și cu rigurozitate principiile educației și care refuză statutul insular, construind fragile legături cu ceea ce ar trebui să reprezinte ȘCOALA într-o societate educată.”

Scroll to Top