Mirela Staicu
Fiecare interacțiune pe care o avem cu cei din jurul nostru devine o experiență care constribuie la devenirea omului. În acest context, profesorul se erijează în actorul principal, care modelează personalitatea elevului, în parcursul său educațional. Pe lângă transmiterea cunoștințelor și dezvoltarea întreprinderilor, profesorul trebuie să creeze un climat favorabil unei dezvoltări socio-emoționale a elevului, din toate punctele de vedere. Importanța covârșitoare a acestui rol se bazează pe responsabilite și dedicare. Însă, aduce și o împlinire pe măsură, de ambele părți.
Studiile de specialitate din cadrul Universității din Bucuresti – licență obținută în cadrul specializării Limba și literatura română – Limba engleză, masterat de Studii literare românești, masterat de Relații publice și comunicare și doctorat în filologie, cu tema „Considerații asupra epicii populare a nativilor nord-americani” – au stat la baza formării mele, care s-a completat cu cei 13 ani petrecuți în clase de elevi dornici să își dezvolte personalitatea și să devină ceea ce își doresc, în drumul spre atingerea scopului vieții, la fel ca Harap-Alb din poveste.