Adriana Iancu

Adriana Iancu director educational | profesor limba romana
Director educațional | Profesor Limba română
Gimnaziu, Liceu

Gândul că interacțiunea cu cei din jurul nostru este creatoare de sens mă motivează și, în calitate de profesor, mă determină ca, de fiecare dată, să construiesc în sala de clasă experiențe autentice de învățare alături de elevii cu care îmi sincronizez pașii. În 2016 m-am alăturat echipei Little London International Academy, în cadrul căreia am însoțit, ca profesor de limba și literatura română, câteva generații de elevi către atingerea potențialului, atât la examenele naționale cât și la concursuri școlare și extrașcolare. Rezultatele lor mi-au confirmat că învățarea este un proces dinamic ce are la bază relația de încredere pe care profesorul și elevul o dezvoltă. De aceea, în acești ani, am construit împreună cu elevii și părinții comunității un parteneriat autentic. În calitate de coordonator al ciclurilor gimnazial și liceal sincronizez nevoile elevilor cu așteptările părinților și ale profesorilor, având ca obiectiv principal dezvoltarea armonioasă a viitorilor adulți, absolvenți ai școlii noastre.

          Preocuparea permanentă pentru pedagogia modernă și tendințele inovatoare ale acesteia m-au făcut, între anii 2016-2018, să urmez cursurile masteratului Învățare, Inovare și Coaching în Educație, în cadrul Facultății de Psihologie și Științe ale Educației, București. Am absolvit mai multe cursuri atât naționale cât și internaționale ca: Developing the MYP, Implementing the MYP curriculum, Creative Teacher.

         Formarea ca filolog a avut loc la Facultatea de Litere a Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași, secția Limba și Literatura Română – Limba și Literatura Franceză, unde mi-am obținut licența. Ulterior, am urmat cursurile unui program de masterat în Literatură Comparată și Antropologie Culturală, în cadrul Facultăţii de Litere, Iași,  între anii 2003-2005.

         Fiind un om dinamic, deschis provocărilor noilor generații și capabil să înțeleagă că educația trebuie să pună accent cu adevărat pe nevoile elevilor, îmi propun să-i încurajez pe copii să-și atingă maximul de potențial, sprijinindu-i să fie curioşi, creativi şi inovatori.

Scroll to Top