Iuliana COSTEA

Iuliana Costea

Iuliana COSTEA

Coord. Curriculum | Coord. IB | Profesor Limba Română

Pasiunea, devotamentul și respectul față de meseria de profesor sunt elemente adjuvante în cariera mea de cadru didactic, fiind trăsături formate și consolidate pe parcursul celor 9 ani de experiență în învățământul românesc public și privat.

Am absolvit Facultatea de Litere Oradea, cu dublă specializare: Română-Engleză, și Facultatea de Drept și Șiinte Social-Politice, cu specializarea: Pedagogia Învățământului Primar și Preșcolar.

Experiența mea s-a format în jurul predării celor două discipline: Limba și literatura română și Limba și literatura engleză, elevilor de liceu, gimnaziu, primar și copiilor de grădiniță. Posibilitatea predării elevilor de vârste diferite mi-a oferit șansa descoperirii nivelelor de dezvoltare, achiziție și formare de la vârsta de 2 ani până la vârsta de 18 ani, devenind conștientă de importanța fiecărei etape în evoluția copiilor din punct de vedere academic și emoțional.

Prin organizarea activităților didactice pornind de la cele două coordonate esențiale: cunoașterea și dezvoltarea emoțională, am oferit șansa elevilor de a se afirma în concursuri și olimpiade școlare județene și naționale, experimentând alături de ei bucuria obținerii unor rezultate reprezentative.

Motivația pentru învățare, manifestată în clasă, dar și în plan personal, a devenit  motorul participării la cursuri de formare și perfecționare: “Consiliere și Orientare” (2007, CCD), “Evaluarea și testarea docimologică” (2008, CCD), “Formator de formatori”-Fundația pentru învățământ, “Evaluator de competente profesionale în învățământ”-  Fundația pentru învățământ, “The Scotish Story Lines” – LLPS, Brain Development- “Inteligențele multiple” – LLPS, IB Professional Development – Assessment Workshop.

M-am alăturat echipei de profesori din LLI Academy din dorința de a face parte dintr-o echipă profesionistă și echilibrată, formată din oameni conștienți de angajamentul pe care și l-au luat față de copii, părinți și societate, împreună cu care am reușit să practic această meserie cu sinceritate și responsabilitate.

Sunt profesor în această școală de 5 ani, ani în care experiențele alături de copii, părinți și colegi au fost și sunt centrate pe ghidarea dezvoltării armonioase și responsabile a copiilor noștri, experiențe pline de pasiune, echilibru și atractivitate. Proiectele realizate în această echipă și rezultatele obținute răsplătesc prin satisfacția împlinirii, a lucrului bine făcut.

În viziunea mea, fiecare an școlar devine un an plin de provocări didactice și sociale, obiectivul meu principal fiind oferirea unor șanse egale tuturor copiilor de a se descoperi și dezvolta așa cum este firesc și natural.

Experiența școlii trebuie să fie una bogată în sentimente de bucurie și satisfacție, zi de zi atingând și depășind diverse etape din dezvoltarea elevilor într-un mod echilibrat, conștienți de rolul acestei instituții în viața individului și a societății.

Elevii bine pregatiți, fericiți și conștienți de propria putere și responsabilitate sunt adulții societății viitoare, profesorii, directorii, judecătorii zilelor viitoare, pe care noi, profesorii, avem misiunea frumoasă de a-i forma sub semnificația acestei responsabilități.

TOP